środa, 12 grudnia 2012

Biżuteria :)

Wczoraj było trochę o kosmetykach, a dziś..  :)


Oprócz wszelkiego rodzaju kosmetyków mam ogromnego bzika na kupowanie Biżuterii :)
Uwielbiam nosić kolczyki, czy też bransoletki! Naszyjniki też, ale to już rzadziej.. Chciałabym pochwalić się moimi ostatnimi zdobyczami:

Dokładnie 6 dni temu obchodziliśmy Mikołajki, w związku z czym zaciągnęłam swojego Chłopaka do sklepu z koralikami - Hobby Shop - w tym sklepie biżuterię można zrobić na zamówienie ;P

a ja co wybrałam?


                                                                    Cudo !  prawda? :)

Bardzo chciałabym polecić Wam ten sklep :) niestety znajduje się on jedynie w moich okolicach, aczkolwiek prowadzony jest także sklep online :)


A powyżej dane ! :) HobbyShop !!

___________

Jeżeli chodzi o biżuterię, wynalazłam ciekawy sklep online -> www.nefryt-sklep.pl
Raz na jakiś czas zamawiam tam wiele rzeczy - od pierścionków, kolczyków, naszyjników do bransoletek czy też koralików :)

A oto moje ostatnie najciekawsze zdobycze :

* 2 naszyjniki



* kolczyki




Wiadomo, że nie będę się chwalić wszystkim, bo mogłabym tu siedzieć i cykać fotki pół dnia :D
______

Kosmetyki, biżuteria..  ciekawe co jeszcze? :P

MIŁEGO DNIA!!

3 komentarze:

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania! dziękuję :)