niedziela, 16 grudnia 2012

Christmas time..

Po dwóch dniach obecności wróciłam :D
niestety nie mam żadnej nowości kosmetycznej, którą mogłabym się teraz pochwalić, ale zrobiłam zdjęcie choinki! :D i to tej największej !! w Gdańskiej Starówce :) ma aż 28,5 metra wysokości.. ale szczerze, to na żywo tego nie widać..


niestety pogoda była straszna... padał deszcz i  mgła.. dlatego zdjęcie takiej nijakiej jakości :)

ale za to mam zdjęcie ładniejsze! ale to sprzed tygodnia :P


a Wy lubicie świąteczne świecidełka?? obwieszacie swój dom lampkami? :P

oglądanie tych wszystkich świecidełek to jedyny plus podróży na uczelnie!! :D

3 komentarze:

  1. świecidełka tylko na choince i byle nie mrugały:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka ta choinka :) Kiedyś z rodziną przystrajaliśmy dom lampkami... moje całe osiedle miało na tym punkcie bzika... jednak te czasy już minęły a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania! dziękuję :)