piątek, 14 grudnia 2012

Świątecznie Otagowana :))

aaaa... zostałam otagowana przez Muslin Kiss :*
Dziękuję Lily ! :))


a poniżej wyjaśniam co i jak :)


ZASADY:Po prostu umieść powyższy obrazek w swojej notce oraz napisz, co zrobisz w tym roku, aby te święta były jeszcze bardziej magiczne! Chodzi o to, aby oderwać swoje myślenie o świętach od przystrojonych witryn sklepowych, okazyjnych promocji, czy jarmarków świątecznych i pomyśleć, co możesz dać od siebie, aby magia świąt wypłynęła prosto z serducha, zamiast z telewizora i reklam Coca-Coli. :) Nie muszą to być wielkie zamierzenia, może w tym roku upieczesz pierwsze w swoim życiu pierniczki? Może naszpikujesz pomarańcze goździkami, aby ich aromat wypełniał cały dom? A może wraz z bliską osobą w spokoju ubierzesz choinkę i zatrzymasz się na chwilę, aby porozmawiać z nią dłużej i wypić ciepłe kakao? Pełna dowolność dozwolona! :)
Kiedy już podzielisz się swoimi pomysłami, otaguj kolejnych pięć osób :)

 No więc odpowiadam:
krzątanie w kuchni, świąteczne porządki,  strojenie choinki, zasiadanie do Wigilijnego stółu i te zapachy pobudzające zmysły... mmm :))
Tegoroczne Święta spędzę w domu z najbliższymi mi osobami:) mimo, że na codzień nie układa nam się najlepiej, myślę że ędzie to wyjątkowy okres :) Wspólne dzielenie się opłatkiem, wyjście o północy na Pasterkę, smakowanie tych wszystkich pyszności.. uwielbiam <3

Taguję moje ulubione blogi:
* http://nuneczkatestuje.blogspot.com/
* http://pogodowa.blogspot.com/


Niestety nie jest to 5 blogów, gdyż jestem tu nowa i wielu jeszcze nie zwiedziłam, ale mam nadzieję, że się to zmieni! :)

Dziękuję i pozdrawiam!! :D

3 komentarze:

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania! dziękuję :)