sobota, 22 marca 2014

Luksusowe mleko do kąpieli, Farmona

O tak, kolejny produkt Farmony i kolejny wpis kąpielowy! po prostu musiałam znów przedstawić Wam kolejną perełkę tej firmy ;)


Od producenta: Luksusowe mleko do kąpieli stworzone przez Laboratorium Kosmetyków Naturalnych farmona zawiera to, co najcenniejsze w przyrodzie: prawdziwy miód, odżywcze mleko i uznawaną za afrodyzjak wanilię z Tahiti. Słynące z niezwykłej urody Klepopatra i markiza de Lenclos dzięki cudownym właściwościom kąpieli w mleku na długo zachowały młodość i powab. Miód to najdoskonalsza substancja pochodząca z natury - jego lecznicze właściwości były znane już 4 tysiące lat temu. Zapewnia on niezwykle gładką skórę, jedwabiście miękką i promienną skórę.
Niezwykle ciepły i słodki zapach wanilii z Tahiti daje niezapomniane uczucie błogości i komfortu, a odżywcze właściwości mleka i wygładzająca siła miodu sprawiają, że skóra jest aksamitna, doskonale miękka i nawilżona. Kąpiel przenosi do świata zmysłów, pieści skórę, a dzięki dobroczynnym składnikom gwarantuje gładkie, sprężyste i młode ciało.

Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Honey Extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, PEG-7 Olive Oil, Parfum, Krameria Triandra, Styrene/Acrylates Copolymer, PEG-150, Pentaerythrityl Tetrastearate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Vanilla, Hydrolysated Milk, Proteins, Sodium Chloride, Triethanolamine, Methyldibromo Glutaronitrile, Phenoxyethanol, Disodium EDTA

Pojemność: 500 ml
Cena: na stronie Farmony 23 zł



Moim zdaniem: Mleko zamknięte jest w dość solidnej, ciężkiej, szklanej, a nawet śmiem twierdzić, iż eleganckiej butli zamykanej na drewniany korek. Na szyjce można zauważyć zwinięty plaster miodu - nie wygląda on na sztuczny, bardziej na wysuszony! Urzekające prawda? Ale czy mleko można uznać za luksusowe? Zapraszam dalej!
Sam zapach jest urzekający, delikatnie słodki, bez problemu można wyczuć w nim miód i wanilię. Ten piękny aromat utrzymuje się w całej łazience, nie mówiąc już o samej kąpieli :) na ciele jest niestety nieodczuwalny.


Konsystencja jest dość gęsta, tak jakby wymieszać małą ilość mleka z gęstym miodem. Żółtawo nieprzejrzysty płyn!
Producent pisze, aby pod strumień wody wlać 25 ml mleka. A ja zakładając z góry, że wytworzy się mała piana leję go nieco więcej, bo aż 50 ml albo nawet i więcej! Miło jest poleżeć w pianie, która długo się utrzymuje :P


Niestety po upływie 30 minut z piany zostają tylko marne szczątki :)
Producent dał nam również niezła bajeczkę, w którą każda z Nas uwierzyła :P no tak Kleopatra kąpała się w mleczku i była ponętnie piękna ;) tak tak.. Może jakbym od urodzenia się w tym mleczku kąpała to też by tak było :D ale nie raz na jakiś czas.. Poza tym jak podczas kąpieli, które odbywam 2-3 razy w tygodniu moja skóra miałaby się odmłodzić i uelastycznić? bajeczki!
Po kąpieli skóra jest faktycznie nawilżona i przyjemna w dotyku, ale nic więcej :) nie zauważyłam natomiast efektu miękkości, ale to nic.. miło jest poleżeć w tak aromatycznych zapaszkach, więc kosmetyk za to ma ogromny plus! Jeżeli będzie okazja to pewnie znów go kupię!

20 komentarzy:

  1. Szkoda, że piana tak krótko się utrzymuje ale niestety jest to częste zjawisko. Mimo to chciałabym spróbować to mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wygląda bardzo zachęcająco,dobrze jest raz na jakiś czas umilić tak sobie kapiel;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko ja nie lubię brać kąpieli? :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda krótko trwałej piany , ale zapach.... wyobrażam sobie jaki ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale chciałabym poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje sie fajny! / u mnie konkurs, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki z tej firmy i zwykle ich zapachy są extra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Otrzymałam ten produkt na urodziny. Zużyłam go bo bardziej mnie kusiła butelka. Płyn jest koszmarny, nie wyczuwalny w kąpieli. Za 25 zł to nie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. butelka może później robić za flakon! albo flakonik na kadzidełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze, że różne są opinie.. niemniej jednak wygląda ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ich kosmetyki "kąpielowe", głownie za zapach i piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi piana w kąpieli nie potrzebna, liczy się zapach więc z chęcia bym wskoczyła do wanny z tym mlekiem Kleopatry :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha! Miałam to kieeeedyś! Nawet nie wiedziałam, że to Farmona :D Uwielbiałam zapach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie ale nie lubie jak piana szybko znika choć pół godziny chyba nie siedze w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię farmone,ale nie moja tonacja zapachowa:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania! dziękuję :)